Au început lucrările la podul de la Gară
Podul de la Gară, care aparține de DN12, a devenit de ieri circulabil doar pe două benzi din cele patru, după ce constructorul s-a apucat în sfârșit de lucrările de reparaţii.
Indicatoarele au fost montate ieri iar mașinile sunt direcționate pe benzile sensului spre Gară, în timp ce sensul dinspre Braşov este blocat.
Potrivit directorului Inspectoratului de Stat în Construcții (ITC), Mild Zoltan, pe lângă lucrările la albie și la partea inferioară a lui, podul va fi totodată și asfaltat și consolidat, cu începere de pe partea dreaptă a lui.
În acest interval, circulația va fi deviată și podul va fi traversat pe două benzi.
Potrivit primarului Antal Arpad, acesta a avut recent o întâlnire la nivel central, ministerial, împreună cu liderul CJ, Tamas Sandor, privind mai multe probleme, în care au solicitat și urgentarea lucrărilor la podul de la Gară. Conform promisiunii firmei constructoare, lucrările trebuiau începute în această lună.
„S-au apucat de lucru, ceea ce depinde de noi facem totul ca să fie finalizat podul cât mai repede. Voi avea un grafic exact al lucrărilor în zilele care urmează, important era să se apuce”, a spus primarul.
Podul de la Gară dezvoltase în această vară o adevărată crăpătură, care îl străbătea de-a lungul lui, și care a fost astupată ulterior de o firmă locală.
Podul de la Gară a fost construit în anul 1976, dar de atunci la el nu au fost făcute niciodată reparații capitale. Cu o lungime de 105 metri şi o lățime de 14,8 m, construcția este încadrată de balustrade metalice acum tot mai ruginite și periculoase la o aplecare mai hotărâtă peste ele.