SPORT 18 septembrie 2018

Gafă Radio România Actualități pentru Sepsi OSK Sf. Gheorghe

de Covasna Media | 829 vizualizări

Postul public Radio România Actualități, care deține drepturile de redifuzare audio ale meciurilor din Liga I la fotbal, a comis o gafă vizavi de echipa de fotbal Sepsi OSK Sf. Gheorghe.

Concret, în buletinul de știri de duminică 16 septembrie 2018, de la ora 10.00, la rubrica sport, redactorul Robert Șișcă i-a informat pe ascultători că Dunărea Călărași ”se impune” (a folosit timpul prezent pentru un eveniment trecut), în fața echipei Sepsi OSK Sf. Gheorghe, cu scorul de 3-2.

De fapt, Dunărea Călărași învinsese cu scorul anunțat, însă pe FC Botoșani. Sepsi OSK a jucat, în etapa din week-end, contra celor de la Concordia Chiajna, câștigând în deplasare cu 3-0. Eroarea nu a fost rectificată în buletinele următoare, deoarece Robert Șișcă sau alt coleg al său nu a revenit cu erată sau cu o altă informație care să concorde cu realitatea.

Tot la Radio România Actualități, sâmbătă 15 septembrie, într-o corespondență de la Plovdiv, de la Campionatele Mondiale de canotaj, Mugur Corpaci, trimis în delegație internațională de postul public, a afirmat că la fața locului se află Elisabeta Lipă, președintele Federației Române de Kaiac-Canoe. De fapt, Elisabeta Lipă ocupă funcția de președinte al Federației Române de Canotaj. Nici această eroare nu a fost rectificată.  

Cristian Frisk

Distribuie articolul:  
|

SPORT

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.