SPORT Acum 1 ora, 59 minute

Campania Fitness Tribe „Cu kilometri pentru copii” se apropie de linia de sosire

de Ștefania Găvăneci | 102 vizualizări

Comunitatea de alergători din Sfântu Gheorghe a demonstrat în ultimele săptămâni că fiecare pas contează, la propriu. Campania caritabilă „Cu kilometri pentru copii”, ajunsă la a doua ediție, a reușit să adune până acum aproape 13.000 de kilometri, distanță care va fi transformată de sponsori în donații pentru copiii aflați în nevoie. Mobilizarea se va încheia oficial luni, 22 decembrie, de la ora 19:00, printr-un eveniment comunitar organizat în parcarea fostului Hotel Bodoc. 

Mecanismul campaniei este simplu. Participanții s-au mișcat, au înregistrat distanțele, iar sponsorii campaniei transformă acești kilometri în donații reale. Banii strânși vor ajunge la copiii aflați în grija Crucii Roșii Covasna și a Fundației Sfântul Francisc din Deva.

Organizatorii de la Fitness Tribe subliniază că nu contează viteza, ci implicarea.

Evenimentul, organizat de Fitness Tribe, a fost deschis tuturor, indiferent de vârstă, locație sau nivel de pregătire. Participanții au ales să se implice prin alergare, mers, nordic walking sau drumeții, demonstrând forța unei comunități unite în jurul unui scop comun”, se arată în comunicatul transmis. 

Dacă nu ai apucat încă să „donezi” câțiva kilometri, mai ai timp până pe 21 decembrie. Totuși, momentul cel mai important va fi pe 22 decembrie, când campania se încheie oficial printr-un eveniment comunitar în parcarea fostului Hotel Bodoc.

Seara va începe la ora 19:00 cu o alergare comunitară de 5 kilometri, urmată la ora 19:30 de predarea oficială a donațiilor, totul în prezența invitatului special al serii, părintele Böjte Csaba.

Ediția de anul trecut a campaniei a reunit peste 180 de alergători care au parcurs împreună mai mult de 9.000 de kilometri.

Sursa foto: Facebook/ Fitness Tribe

Distribuie articolul:  
|

SPORT

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.