Campanii de promovare turistică a judeţului în ţară şi străinătate
Asociaţia pentru Dezvoltarea Turismului Covasna a demarat mai multe campanii de promovare a judeţului în ţară şi străinătate, cu scopul de a sprijini redresarea acestui sector de activitate afectat de pandemia din ultimii doi ani.
Conducerea asociaţiei a precizat că, în perioada 1-4 martie, organizează un infotrip pentru agenţiile de turism şi partenerii acestora, precum şi pentru agenţiile organizatoare de evenimente din România.
„Scopul infotripului este creşterea vizibilităţii facilităţilor şi obiectivelor turistice din judeţul Covasna în vederea includerii acestora în ofertele generale ale turoperatorilor, precum şi facilitarea stabilirii relaţiilor de afaceri, consolidarea celor deja existente între turoperatorii şi organizatorii de evenimente, respectiv prestatorii de servicii turistice din judeţ”, se arată într-un comunicat de presă, remis joi AGERPRES.
Potrivit acestuia, printre participanţi se numără reprezentanţi ai celor mai importanţi turoperatori din România pentru piaţa autohtonă şi agenţii organizatoare de evenimente, care au fost cazaţi la Castle Hotel Daniel din Tălişoara, iar în timpul şederii lor au vizitat Băile Balvanyos, Zăbala, oraşul Covasna şi localitatea Saciova.
Punctul culminant al infotripului l-a reprezentat un workshop B2B, o întâlnire de afaceri găzduită de Hotelul TTS din staţiunea Covasna, unde reprezentanţii unităţilor de cazare, organizatorii de servicii de agrement şi activităţi turistice şi ghizii de turism din judeţ, în total de 28 de furnizori de servicii turistice, au avut ocazia să prezinte viitorilor parteneri de afaceri, serviciile şi produsele turistice, preţurile pentru anul 2022 şi grila de comisionare.
„Obiectivul nostru este ca participanţii infotripului să aibă parte de experienţe personale şi să îşi îmbogăţească cunoştinţele despre locaţiile emblematice ale judeţului, să intre în contact direct cu furnizorii locali de servicii şi produse turistice, aceste aspecte fiind, credem noi, indispensabile în procesul valorificării eficiente a acestora către clienţii utilizatori finali”, a declarat directorul Asociaţiei pentru Dezvoltarea Turismului în Judeţul Covasna, Godra Arpad.
Concomitent cu derularea acestui proiect, echipa Visit Covasna participă la târgul de turism „Utazas Kiallitas 2022”, organizat în perioada 3-6 martie 2022 la centrul expoziţional Hungexpo - Budapesta, unde prezintă atracţiile turistice şi locaţiile premium ale regiunii în cadrul unui stand comun cu asociaţiile de promovare turistică ale judeţelor Harghita şi Mureş.
„Suntem încrezători că treptat vom depăşi această perioadă tulbure a pandemiei şi ne aşteptăm la intensificarea cererii externe pentru destinaţia noastră turistică. Nevoia prezenţei asociaţiei noastre la un târg internaţional de profil în Ungaria este evidentă, ţara vecină fiind o sursă importantă a turiştilor sosiţi în judeţul Covasna de pe pieţe externe”, a mai spus Godra Arpad.