ACTUALITATE Acum 6 ore, 34 minute

Un tânăr de 21 de ani din Sfântu Gheorghe va parcurge 763 kilometri pe jos într-o provocare extremă

de Daniela Luca | 872 vizualizări

Mihai Roșu, un tânăr de 21 de ani din Sfântu Gheorghe, antreprenor și organizator de evenimente, își pune la încercare rezistența fizică și mentală într-o provocare ieșită din comun: 763 de kilometri parcurși pe jos în 14 zile, din Timișoara până în Constanța. „One More Step” nu este doar un traseu și o aventură nebunească, ci și o campanie de marketing unică. Pe drum, Mihai va organiza evenimente, va colabora cu branduri și influenceri și va transforma fiecare pas într-o poveste memorabilă. Pe 30 martie pornește la drum. Cum a apărut această idee nebunească și ce așteptări are de la acest drum, descoperă în interviul care urmează.

- Spune-mi puțin despre tine. Cine este Mihai Roșu dincolo de acest proiect?

Sunt un tânăr de 21 de ani, născut și crescut în Sfântu Gheorghe.  În mare parte sunt persoana care mereu a avut activitate, a experimentat încontinuu. Mi-am asumat mereu cele mai prostești riscuri doar pentru a face ceea ce îmi doresc și iubesc să fiu înconjurat de oameni. De aceea am și făcut proiectele de care o să povestesc ulterior. Am venit mereu cu idei nebunești și am vrut să îmi depășesc mereu condiția.

- Cum a fost copilăria ta în Sfântu Gheorghe? Te-a influențat orașul în vreun fel să gândești diferit?

Copilăria mea în Sfântu Gheorghe a fost provocatoare prin simplitatea sa. Nu îmi amintesc ca în acei ani să fie foarte multe oportunități așa că m-am simțit provocat să mi le creez singur. Totuși comunitatea din Sfântu Gheorghe este minunată, foarte mulți oameni cu un caracter aparte, cărora nu le e frică să fie ei înșiși și asta m-a ajutat foarte mult să mă formez.  Plus, una dintre cele mai bune părți ale acestui oraș este multiculturalitatea care mi-a mărit orizontul foarte mult și mi-a permis să-mi ies din zona de confort. Totuși, prin clasa a zecea, am început să nu mă limitez doar la oportunitățile din Sfântu Gheorghe și să merg prin toată țara la tot felul de evenimente ca voluntar (nu aveam bani, așa că ori îmi cream o oportunitate să stau la cineva, ori primeam cazare, iar trenul era gratis pentru elevi).

- Când a începutul drumul tău în domeniul marketingului?

Marketing am fost mereu nevoit să fac într-un oarecare mod, pentru că am fost în foarte multe proiecte:

•⁠  Am fost vicepreședinte și președinte la Consiliului Județean al Elevilor din județul Covasna;

•⁠  ⁠Am fost Ambasador la „Vreau Să Fiu Antreprenor” pe Covasna și Brașov, iar ulterior am mentorat toate comunitățile din țară;

•⁠  ⁠Am făcut debate și pe lângă câteva competiții regionale câștigate, m-am asigurat ca al nostru club de debate din Sfântu Gheorghe să nu dispară în perioada pandemiei.

Și cel mai important am făcut design, marketing, PR, HR și tot ce se putea face pentru cel mai mare proiect comunitar al meu care ulterior s-a transformat în business - HAZE Central.

- Cum a început povestea agenției tale? Ai știut dintotdeauna că vrei să creezi un proiect de impact?

În Septembrie 2024 am făcut noul brand numit FLEXIN Agency, de care mă ocup în prezent cu David Stancu. Eram deja așteptați de diferiți antreprenori din Brașov ca să ne apucăm de marketing.

Eu am fondat HAZE - o comunitate de tineret cu care organizam evenimente și co-organizam evenimente din toată țara. La toate evenimentele existau mulți sponsori, care practic sunt firme care vor să își facă reclamă. Acești sponsori ne vedeau pe noi, doi tineri, cum organizăm evenimentul și făceam video-uri foarte faine cu multă energie pentru paginile noastre, așa că timp de 1 an am fost rugat de multe branduri să le facem noi marketing-ul și mereu am refuzat pentru că nu era ceva ce mă interesa pe atunci. Eu am vrut să fac evenimente prin HAZE și să fiu înconjurat de tineri.  Ca cifre, probabil că în 3 ani de HAZE, am organizat undeva la 250 de evenimente și am coordonat peste 2.500 de voluntari din toată țara.

După ultimul meu eveniment HAZE: Do More With Less, am decis că vreau să mai descopăr și alte lucruri, așa că am acceptat să facem marketing pentru aceste branduri. Totuși eu în continuare nu m-am ocupat în sine de marketing-ul partenerilor. Eu am vrut să creez un business „corect" , astfel m-am ocupat doar de contabilitate, birocrație, management și financiar. Acum suntem o echipă 8 persoane și ne ocupăm de marketing-ul a mai multor firme din Brașov.

- Povestește-ne despe One more step. Ce scop are proiectul? 

Sunt nebun după ideea de a-mi testa limitele și a mă pune în cele mai inconfortabile situații. Vreau să mă cunosc și consider că durerea, eșecul și suferința sunt cele mai bune metode prin care mă pot cunoaște la un nivel mai profund și să mă pot dezvolta. Eu pur și simplu am vrut să îmi testez limitele, dar mi-am dat seama că am un network foarte mare și astfel am convins sute de branduri și zeci de influenceri să îmi fie alături în cea mai mare „campanie de marketing".

- Cum te simți acum, știind că în curând vei începe acest drum? Mai ai momente de îndoială?

Sincer faptul că în fiecare zi mă ocup de marketarea acestui proiect mă face să uit de faptul că voi avea 14 zile de chin. Dar primesc foarte multă susținere. Hoteluri ne așteaptă să trecem și pe la ei, restaurante vor să ne asigure toată alimentația, fotografi și videografi vor să mi se alăture pe drum în diverse perioade pentru a crea conținut, antreprenori din toată țara pe care îi cunoșteam vor să facă alături de mine câte 10-20 de kilometri, cabinete de kinetoterapie ne oferă echipament de masaj muscular, iar mulți influenceri sunt atât de deschiși să ne fie alături. Mai am câteva momente de îndoială, dar ăsta e farmecul, oamenii să îți spună că nu poți și tu să simți că va fi prea greu. Toate lucrurile fac parte din viață și te fac să simți că trăiești.

- Te vezi schimbat la finalul celor 14 zile? În ce fel?

Cu siguranță, dar nu știu cum și dacă se întâmplă să nu fiu schimbat înseamnă că aveam nevoie de un drum mai lung.

- E dificil să fii tânăr și să ai ambiții mari în România? Ai întâlnit multe obstacole?

⁠Eu doar am făcut ce mi-a plăcut când am vrut, nu în sensul distructiv, pentru că am grijă la alimentație și toate cele, sunt foarte organizat, doar că indiferent de părerea altora și modul în care ei consideră că ar trebui să îți trăiești viața, eu voi continua să fiu și să creez un impact prin asta.

- Ce le-ai spune celor care cred că „e prea devreme” să încerce ceva mare?

E prea târziu deja. Sincer, adică e prea devreme să fii tu însuți? Sau să faci ce simți că vrei să faci? Nu trebuie să faci ceva mare, ar fi îndeajuns să începi prin a face ceva. Desigur, e mult mai ușor să te plângi că facultatea e grea, job-ul e oribil și relația nu merge. Zic asta pentru că ceea ce fac eu cu mersul asta pe jos nu e deloc ceva mare, eu doar fac ce vreau să fac. Astfel, cel mai mare lucru mare pe care poți să îl faci este să fii tu însuți.

- După acest traseu, ce urmează? Ai deja alte idei mari?

Foarte multe planuri, deja începute, dar de care nu am spus nimic, și totodată nu pot să spun încă nimic, totuși, mă puteți urmări pe social media. Apropo, tot drumul va fi filmat și postat pe social media, voi merge cu o cameră 360 tot drumul, așa că dacă oamenii sunt interesați să mă vadă cum trec prin toată țara pe jos, mă pot urmări acolo.

Distribuie articolul:  
|

ACTUALITATE

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.