Primăria Sfântu Gheorghe caută coleg la Compartimentul Relaţii cu Publicul
Compartimentului de Relații cu Publicul, Informații, Registratură din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacantă, numită Referent, gradul profesional superior. Condițiile de participare sunt: studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat, vechime de minimum 9 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice și cunoașterea unei limbi străine din limbile oficiale ale Uniunii Europene.
Compartimentul de Relații cu Publicul constituie interfața Primăriei, locul de întâlnire a locuitorilor cu administrația publică locală. Drept urmare, Compartimentul așteaptă candidatura persoanelor amabile și tolerante cu abilități bune de comunicare, care doresc să-și asume rolul de mediator între locuitori și Primărie, respectiv să asiste locuitorii în treburile administrative.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până pe 6 februarie la sediul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, Compartimentul Resurse Umane (tel.: 0267 316957 / 126).
Informații detaliate, bibliografia obligatorie, respectiv lista documentelor necesare pentru întocmirea dosarului de înscriere pot fi găsite pe pagina http://www.sfantugheorgheinfo.ro/index.php?page=255.