La final de 2013, Autoliv Sfântu Gheorghe se laudă cu peste 800 de noi colegi!
Anul acesta a fost fără doar și poate unul important pentru grupul Autoliv care aniversează 60 de ani de existență în lume și totodată 16 ani de prezență în România. Inovația și orientarea către viitor au fost și sunt în continuare ingredientele de bază în rezultatele și performanța companiei, iar subsidiara Autoliv din România a căpătat un rol tot mai important la nivel global, devenind unul dintre centrele de activitate cele mai puternice.
Totodată, această toamnă a marcat pentru Autoliv atingerea și depășirea unui punct de referință important – 6.500 de angajați în România. „Este o realizare remarcabilă a noastră a tuturor, iar creșterea de până acum și cea care se preconizează sunt dovada că știm ce trebuie făcut și știm cum trebuie făcut. Pentru asta țin să le mulțumesc colegilor noștri, familiilor lor și să le doresc un an 2014 la fel de plin de realizări. Am reușit să creștem numărul de angajați ai companiei noastre în România cu peste 1.600 de oameni în anul ce se încheie, oameni care au fost selectați, educați, care au îmbrățișat cultura și misiunea companiei, iar pentru asta a fost nevoie de un efort considerabil. La Sfântu Gheorghe ni s-au alăturat 800 de noi colegi și sper ca anul viitor ei să ne surprindă plăcut cu performanțele lor”, a declarat Ionel Fierbințeanu – Country Manager Autoliv România.
Autoliv își propune și în anul următor o creștere cu aproape 1.000 de oameni la nivel național, iar acest lucru va presupune o nouă mobilizare în care compania contează pe implicarea și efortul colectivului său. Autoliv produce în România în fiecare an zeci de milioane de produse care salvează vieți, iar acest lucru se face totodată și la standarde calitative extrem de ridicate, cu o mare rigurozitate în ceea ce privește produsul finit. La Sfântu Gheorghe, Autoliv produce volane pentru automobile Volkswagen și BMW.
Pentru Autoliv, 2013 a fost un an în care a fost încurajată inovația și s-a organizat prima competiție internă în acest domeniu, în care au fost prezentate 43 de proiecte care influențează sau vor influența pozitiv bunul mers al activității. „Dorim să valorizăm cât mai mult cea mai bună resursă a noastră și anume oamenii. Avem colegi extraordinari, pe care dorim să îi susținem în demersurile lor inovatoare, pentru că ele sunt fundamentale pentru companie. Trebuie să nu uităm că în fiecare an peste 1 milion de oameni își pierd viața în accidente auto și alte 10 milioane sunt grav rănite, în timp ce pagubele materiale cauzează costuri ce depășesc 300 de miliarde de dolari. Viziunea Autoliv este aceea de a reduce substanțial accidentele auto, decesele și rănirile, prin dezvoltarea, producerea și vânzarea de sisteme de siguranță auto de cea mai înaltă calitate, iar acest lucru presupune mobilizare permanentă, inovație, dezvoltare și evident o înțelegere la adevărata dimensiune a misiunii pe care compania noastră o are”, a completat Ionel Fierbințeanu.
Grupul Autoliv este lider mondial în producția de sisteme de siguranță auto: airbag-uri, centuri de siguranță, volane etc. Portofoliul de clienți Autoliv este format de cei mai importanți producători de automobile din lume: Mercedes, Audi, Volkswagen, BMW, Ford, Jaguar Land Rover, Skoda, Renault etc. În fiecare an, produsele Autoliv salvează peste 25.000 de vieți.