Hotărâri de Guvern pentru Piaţa Mihai Viteazul
Primarul le cere politicienilor români să facă lobby pentru atragerea de fonduri
Primarul municipiului Sfântu-Gheorghe, Antal Árpád, a întocmit patru hotărâri de Guvern pe care intenţionează să le înainteze către liderii a patru partide parlamentare româneşti din judeţ, astfel încât aceştia să facă demersuri pentru a atrage fonduri privind finalizarea reabilitării Pieţei Mihai Viteazul din centrul localităţii. Antal Árpád a declarat că fiecare hotărâre prevede suma de 1 milion de lei şi le va da pe toate patru partidelor româneşti pentru ca acestea să facă lobby şi banii să ajungă la Piaţă. Ca şi valoare, proiectul de reabilitare a Pieţei Mihai Viteazul se ridică la 5,6 milioane de lei, din care 1,5 milioane ar urma să fie ...
Primarul le cere politicienilor români să facă lobby pentru atragerea de fonduri Primarul municipiului Sfântu-Gheorghe, Antal Árpád, a întocmit patru hotărâri de Guvern pe care intenţionează să le înainteze către liderii a patru partide parlamentare româneşti din judeţ, astfel încât aceştia să facă demersuri pentru a atrage fonduri privind finalizarea reabilitării Pieţei Mihai Viteazul din centrul localităţii. Antal Árpád a declarat că fiecare hotărâre prevede suma de 1 milion de lei şi le va da pe toate patru partidelor româneşti pentru ca acestea să facă lobby şi banii să ajungă la Piaţă. Ca şi valoare, proiectul de reabilitare a Pieţei Mihai Viteazul se ridică la 5,6 milioane de lei, din care 1,5 milioane ar urma să fie acordaţi prin Fondul de Mediu, după ce Consiliul Local a aprobat aplicarea la acest program, pentru a beneficia de fonduri pentru spaţiile verzi şi mobilier. În ceea ce priveşte restul sumei, Antal a menţionat că va face aceste patru hotărâri de proiect de Guvern a câte 1 milion de lei. Totodată, primarul a amintit de gestul a doi lideri ai PD-L Covasna care au postat simbolic, sub panoul care indică intrarea în Sfântu-Gheorghe, un afiş pe care scria în limba română şi maghiară „Oraş second hand -Turkalo varos“, Antal afirmând că mai bine s-ar implica în atragerea de fonduri. Scopul respectivei acţiuni era de a atrage atenţia asupra imaginii create de numărul mare de astfel de magazine pe raza oraşului, cu menţiunea că aceasta este identitatea dată de UDMR în ultimii 18 ani în zonă.