Anunţ public
Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe
cu sediul în Municipiul Sfântu Gheorghe, str. 1 Decembrie 1918 nr. 2
în conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările ulterioare, aduce la cunoştinţa publică în regim de urgență iniţiativa primarului municipiului Sfântu Gheorghe, dl. Antal Árpád-András, referitoare la elaborarea proiectului de hotărâre cu caracter normativ privind aprobarea delegării bunurilor de retur, proprietatea publică a municipiului Sfântu Gheorghe în favoarea societății GOSPODĂRIE COMUNALĂ SA și mandatarea Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ”AQUACOV” pentru semnarea actului adițional nr. 43/2024 la Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de alimentare cu apă și de canalizare nr. 23/2009 încheiat cu GOSPODĂRIE COMUNALĂ SA.
Textul complet al proiectului de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, Compartimentul relaţii cu publicul, informaţii, registratură, și pe pagina web a instituţiei www.sepsi.ro începând cu data de 15 noiembrie 2024.
Eventualele propuneri, sugestii, opinii exprimate în scris, conţinând numele, prenumele, domiciliul şi nr. de telefon al semnatarului, se vor depune la Compartimentul relaţii cu publicul, informaţii, registratură sau la adresa de e-mail: cecilia.benko@sepsi.ro, până la data de 26 noiembrie 2024.