Chestionar în vederea realizării brandului staţiunii Covasna
Conducerea Primăriei Covasna intenţionează să realizeze un brand al acestei staţiuni de interes naţional, în scopul promovării potenţialului balnear şi turistic şi creşterii vizibilităţii pe plan naţional şi internaţional.
Primarul Gyerő József menţionează, pe pagina sa de socializare, că strategia de dezvoltare a oraşului Covasna subliniază importanţa elaborării şi utilizării unui brand (slogan/motto şi logo/siglă) care „să identifice din punct de vedere vizual şi auditiv staţiunea”, prin urmare „brandul va trebui să exprime într-o formă sugestivă valorile, respectiv factorii naturali, terapeutici, antropici şi culturali, de care dispune oraşul”.
Înainte însă de a demara procedurile pentru realizarea brandului, conducerea primăriei a lansat un chestionar, invitându-i pe cetăţenii oraşului să-şi exprime punctul de vedere cu privire la necesitatea şi utilitatea acestui brand în identificarea şi promovarea ofertei turistice şi terapeutice şi chiar să vină cu propuneri concrete.
„În caz afirmativ, vă rugăm să faceţi propuneri pentru brandul staţiunii (slogan şi logo) în limbile română, maghiară, engleză şi germană. Precizăm că propunerile vor fi aduse la cunoştinţa publicului şi evaluate de un juriu de specialitate”, se arată în postare.
Cea de-a doua întrebare este adresată agenţilor economici din domeniul turismului, serviciilor medicale, alimentaţiei publice, etc., şi face referire la disponibilitatea acestora de a utiliza brandul oraşului în materialele lor de promovare, respectiv pe pagina web, broşuri de informare, materiale audio şi altele.
Răspunsurile sunt aşteptate până pe data de 1 martie a.c. pe adresa Biroului de Informare Turistică şi Primăriei Covasna.