POLITICĂ 30 octombrie 2009

Antal Arpad: PCM a pierdut „brandul Tokes Laszlo”

de Covasna Media | 127 vizualizări
[singlepic=501,250,250,,left]Proaspătul preşedinte al UDMR Sfântu-Gheorghe, Antal Arpad, consideră că actuala situaţie din Consliul local (Cl) Sfântu Gheorghe, în care consilierii UDMR se înfruntă permanent cu cei ai Partidului Civic Maghiar (PCM) este urmarea rezultatului prost obţinut de UDMR la alegerile locale din iunie 2008. „În Sfântu Gheorghe a existat o conjunctură nefavorabilă pentru UDMR şi mai favorabilă pentru PCM, deoarece

Proaspătul preşedinte al UDMR Sfântu-Gheorghe, Antal Arpad, consideră că actuala situaţie din Consliul local (Cl) Sfântu Gheorghe, în care consilierii UDMR se înfruntă permanent cu cei ai Partidului Civic Maghiar (PCM) este urmarea rezultatului prost obţinut de UDMR la alegerile locale din iunie 2008. „În Sfântu Gheorghe a existat o conjunctură nefavorabilă pentru UDMR şi mai favorabilă pentru PCM, deoarece fostul primar al oraşului, un bun maghiar, dealtfel, dar ca şi primar nu a fost eficient, nu a fost un bun gospodar iar acest lucru sa transferat asupra UDMR”, a explicat Antal Arpad.

Acesta consideră însă că succesul PCM a fost legat totodată şi de alăturarea numelui episcopului Tokes Laszlo, numit de Antal Arpad „un brand al PCM”.

„În Sfântu Gheorghe a existat o conjunctură nefavorabilă UDMR şi favorabilă PCM, un lucru folosit la maxim de PCM. După alegerile locale am avut însă alegeri parlamentare şi europarlamentare, la acestea din urmă PCM îndemnând la boicot - le-a spus oamenilor să nu se ducă la vot. Contrar mesajelor venite de la PCM, Lista Solidarităţii maghiare (UDMR şi Tokes Laszlo, n.r.) a obţinut mai multe voturi decât au obţinut episcopul Tokes şi UDMR când mergeau separat.

Prin urmare, este evident şi clar că mesajele PCM nu mai sunt recepţionate de către locuitori, că PCM a urcat în sondaje şi scor avându-l ca „brand” pe episcopul Tokes”, a mai spus Antal Arpad, arătând că în iunie 2008 cetăţenii din Sfântu Gheorghe au dat un vot „împotriva UDMR”, de protest, după caracteristica societăţilor aflate în tranziţie.

Antal Arpad a adăugat că la un an de la alegerile locale, PCM a pierdut „brandul Tokes Laszlo” întorcându-se împotriva acestuia.

„PCM nu mai are brandul Tokes, brandul PCM a rămas Szasz Jeno, un brand prost, aceasta este realitatea”, a mai precizat Antal Arpad.

Monica Rizea

Distribuie articolul:  
|

POLITICĂ

De acelasi autor

Comentarii: 1

Adaugă comentariu
secuiul, 30 octombrie 2009
"Contrar mesajelor venite de la PCM, Lista Solidarităţii maghiare (UDMR şi Tokes Laszlo, n.r.) a obţinut mai multe voturi decât au obţinut episcopul Tokes şi UDMR când mergeau separat." 1. citeste integral
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.