COMUNICATE 26 mai 2011

Proiectul "ANTRE(pre)NOR pentru PERFORMANŢĂ"

de Covasna Media | 42 vizualizări
Un instrument integrat pentru dezvoltarea organizaţională a IMM-urilor din regiune Fundația Școala Română de Afaceri a Camerelor de Comerț și Industrie – Filiala Brașov, a organizat astăzi, la Hotel ARO PALACE, conferinţa de lansare în regiunea Centru a proiectului ,,ANTRE(pre)NOR pentru PERFORMANŢĂ”, proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Un instrument integrat pentru dezvoltarea organizaţională a IMM-urilor din regiune

Fundația Școala Română de Afaceri a Camerelor de Comerț și Industrie – Filiala Brașov, a organizat astăzi, la Hotel ARO PALACE, conferinţa de lansare în regiunea Centru a proiectului ,,ANTRE(pre)NOR pentru PERFORMANŢĂ”, proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Proiectul este dezvoltat pe o perioadă de 36 de luni împreună cu Schultz Consulting București în calitate de Beneficiar și mai are drept partener Camera de Comerţ şi Industrie Suceava. Proiectul  acoperă 3 regiuni de dezvoltare (Bucureşti-Ilfov, Nord-Est şi Centru).

În cadrul conferinței a fost discutată necesitatea utilizării unor instrumente concrete de sprijin pentru antreprenorii care își asumă riscuri și responsabilități pentru a funcționa în mediul economic actual dificil. Vorbitorii au arătat că în vreme ce atragerea de resurse financiare și tehnologice este extrem de importantă, investiția în capacitatea  umană a unei companii poate oferi avantajul competitiv atât de necesar în mediul concurențial european și românesc.

Promotorii proiectului ANTRE(pre)NOR pentru PERFORMANȚĂ au explicat companiilor și participanților prezenți la conferință că obiectivul vizat este de a facilita dezvoltarea competenţelor şi abilităţilor necesare administrării eficiente a afacerilor pentru echipele de management a 60 de companii din regiunile Bucureşti – Ilfov, Nord-Est şi Centru. Proiectul pune accent pe oferirea de servicii integrate de diagnoză organizaţională, training şi consultanţă echipelor de management din 20 de companii din fiecare regiune de dezvoltare, care vor fi selectate în perioada imediat următoare.

De asemenea, proiectul își propune dezvoltarea şi furnizarea a 10 programe de perfecţionare profesională pentru îmbunătăţirea competenţelor de administrare eficientă a afacerii. Acestea vor fi construite pornind de la nevoile identificate în urma analizei interne a companiilor. Rezultatele obținute vor fi folosite în egală măsură la dezvoltarea unor instrumente manageriale a căror aplicare în cadrul fiecărei companii va fi monitorizată de către experţii în dezvoltarea şi managementul afacerii din cadrul echipei de proiect, aceștia oferind totodată consultanţă şi coaching celor 60 de companii selectate.

„ANTRE(pre)NOR pentru PERFORMANȚĂ are toate premisele să devină un produs de succes, cu impact în managementul mai eficient al companiilor. Parametrii acestui proiect sunt bine ancorați în realitate: astfel în regiunea Centru vom oferi celor 20 de IMM-uri care vor trece cu brio de procesul de selecție un program dedicat de sprijin de lungă durată (circa 2.5 ani), care va conține cele mai potrivite programe de formare și aplicarea de instrumente de management rezultate”, a declarat Roxana Mînzatu, Coordonator regional Centru al proiectului.

”Preiau comparația afaceri-sport propusă de titlul acestui proiect în mesajul că antreprenorii buni, ca și sportivii de marcă,  se pregătesc continuu pentru a-și îmbunătăți abilitățile, pentru a fi competitivi, pentru a fi deveni și rămâne cei mai buni. Am convingerea că promotorii acestui proiect vor reuși nu numai să ”antreneze” către succes echipele de manageri ale firmelor care vor fi selectate din regiunea Centru, ci să demonstreze că banii europeni investiți inteligent în antreprenorii de valoare generează valoare adăugată pentru mediul economic”, a fost declarația lui Nicolae Țucunel, președinte al Școlii Române de Afaceri Brașov.

 

Au luat cuvântul în cadrul evenimentului:

 

Dl. Nicolae Țucunel – Președinte, Camera de Comerț și Industrie Brașov

D-na Roxana Mînzatu – Director Executiv, Școala Română de Afaceri Brașov

Dl. Mihai Pascu – Președinte, Agenția de Dezvoltare Durabilă a Județului Brașov

Dl. Virgil Balaban – Sef Birou Regional Brasov Agenția pentru dezvoltare Regională Centru

Dl. Radu Borza – Consilier, Oficiul Teritorial pentru IMM-uri Brașov

Dl. Lucian Mâțu – Director comercial, BRD Groupe Societe Generale, Brașov

D-na Ana Keresztes – Director Exim Bank Brașov

D-na Florentina Tăvălică – Director CEC Bank Brașov

 

Fundaţia Școala Română de Afaceri a Camerelor de Comerţ și Industrie Filiala Brașov

 

Creată din voința comună a Camerelor de Comerț și Industrie în urmă cu aproape 19 ani, Fundația Școala Română de Afaceri a activat, prin nucleul central din Bucureşti şi prin filiale, în aproape toate județele României. Filiala Braşov a Școlii Române de Afaceri, a fost înfiinţată în anul 1998, avand ca preocupare majoră educaţia continuă pentru afaceri, în condiţii moderne şi de înaltă competenţă. In cei 12 ani de activitate ai Școlii, au fost organizate cursuri de perfecţionare/specializare în domenii de interes pentru comunităţile locale de afaceri, s-au dezvoltat parteneriate cu diferite instituții publice în vederea consolidării colaborării școală – agenți economici, au fost derulate proiecte de formare continuă finanțate din fonduri PHARE.

 

Anul 2011 este anul care a marcat relansarea Școlii Române de Afaceri Brașov într-o nouă formulă de lucru. Ca proiect strategic de viitor Școala Română de Afaceri Brașov  își propune să dezvolte un profil competitiv și un rol tot mai activ în dezvoltarea resurselor umane din județul Brașov.

Distribuie articolul:  
|

COMUNICATE

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.